Mijn kracht is mijn inlevingsvermogen

Als kind maakte ik al lijstjes, een lijstje voor mijn huiswerk, een lijstje voor een dagje winkelen of een paklijst voor vakantie. 

Dezelfde lijstjes gebruik ik nu nog steeds, ook tijdens mijn werk als professional organizer en opruimcoach zijn de lijstjes het startpunt voor structuur en overzicht.

Mijn kracht is mijn inlevingsvermogen. Ik kan snel inschatten wat iemand nodig heeft en overzicht houden.

Mijn doel bij elke opdracht is op de eerste plaats zorgen voor ruimte, rust en overzicht. Maar minstens zo belangrijk is het vinden van een structuele oplossing zodat u niet in oude gewoontes vervalt. 

Afspraak maken voor een vrijblijvende intake? Contact

Wat doet een professional organizer eigenlijk?

Een professional organizer, ook wel opruimcoach, structureerder of ordeschepper genoemd, is gespecialiseerd in het aanbrengen van orde, overzicht en RUST in bijvoorbeeld de woning, van de administratie of het kantoor d.m.v. begeleiding en advisering.

Plan van aanpak

We starten met het in kaart brengen van uw wensen en verwachtingen. Vervolgens spreken wij een gewenst eindresultaat af. Ik heb oog voor u als persoon. Samen werken we aan een structurele oplossing, zodat u zich vrijer door uw huis en uw leven kunt bewegen.

Mijn werkwijze

Ik ga op gesprek bij de klant en bekijk de ruimte die opgeruimd dient te worden. Ik geef een inschatting hoeveel tijd de klus in beslag gaat nemen. Daarna volgt een offerte, deze wordt bij akkoord een opdrachtbevestiging. Op de dag van de opruimsessie vraag ik de klant mij te volgen. Ik stel gerust, benadruk mijn geheimhouding over de situatie. Ik vraag te vertrouwen op mijn aanpak. Ik bepaal de routing, de klant maakt de keuzes wat mag blijven en wat weg kan.

Koffie?

Bent u benieuwd naar wat ik voor u kan betekenen? Of wilt u een afspraak maken voor een vrijblijvend en gratis intake gesprek?
Bel of Mail mij gerust dan drinken we een keer een kop koffie!


Gecertificeerd Professional Organizer.
Certificaat ontvangen van Organizing Works.