Let op: Tarievenverlaging! M.i.v. 1 januari 2020 betaalt u geen btw meer over mijn diensten!
GRATIS Intakegesprek
Het intakegesprek van ongeveer 1 uur is gratis!
U krijgt na het intake gesprek een geschatte prijsopgave.
Pakketten
Kastpakket
Uw garderobe, trapkast of voorraadkast overzichtelijk opgeruimd.
3 uur: € 145 (btw vrij)
Ruimtepakket
Uw garage, zolder, slaapkamer, kamer of keuken.
Dagtarief (9:30 – 16:00 uur): € 285 (btw vrij)
Administratiepakket
Uw administratie op orde.
Dagtarief (9:30 – 16:00 uur): € 285 (btw vrij)
Fotopakket
Een boodschappenkrat met foto’s of duizenden digitale foto’s, mits verzameld op één plek, orden ik op jaartal in (grofweg) vier uur, bij mij op kantoor. Ik verwijder ook uw dubbele digitale foto’s.
4 uur: € 100 (btw vrij)
Wilt u uw duizenden digitale foto’s daarnaast geordend per gebeurtenis dan zijn de bijkomende kosten: € 20 (btw vrij) per uur
Het spaart veel tijd als u van te voren zelf al uw digitale foto’s op een externe harde schijf verzameld.
Bovengenoemde tarieven zijn btw vrij, incl. kleine organizing materialen en excl. reiskosten € 0,22 cm per km.
Bij extra uren buiten het pakket betaalt u, afhankelijk van de hoeveelheid uren, maximaal € 50 per uur. Bij het fotopakket maximaal € 10 per uur.
Intakegesprek
De kosten van een intakegesprek van 1,5 uur zijn € 125 (btw vrij).
U krijgt na het intake gesprek een geschatte prijsopgave.
De kosten van het intakegesprek hoeft u niet te betalen als er binnen twee maanden een opdracht uit voortkomt.
Van chaos naar structuur-pakket
Het 1-op-1 traject waarin ik u 3 maanden begeleid naar een georganiseerde werkplek en overzicht in uw werkzaamheden, bestaat uit:
- Een uitgebreid intake gesprek:
- Wat zou u anders willen, wat zijn uw leerdoelen?
- Organiseren (opruimen) van uw werkplek (1 dag).
- Organiseren van uw digitale omgeving (1 dagdeel).
- Werken met Outlook (1dagdeel).
- 2 Follow-up calls (telefonisch of via Skype).
- Mogelijkheid tot het stellen van vragen via e-mail.
Totaal € 995 (btw vrij)
Inclusief reistijd en kleine organizing materialen. Excl. reiskosten € 0,22 cm per km.
Wet maatschappelijke ondersteuning (WMO)
Mocht je begeleiding nodig hebben van LindaWeel.nl, maar je vindt het op de een of andere manier een drempel om LindaWeel.nl direct in te schakelen, dan kan je hulp vragen bij het WMO-loket van je eigen gemeente.
Bijvoorbeeld als de situatie thuis niet is zoals je graag zou willen, maar je weet ook niet hoe je die kunt veranderen. De gemeente heeft een maatschappelijke verplichting om een ieder te helpen waar dat nodig is.
Na de aanmelding volgt in principe een ‘keukentafel-gesprek’, waarin de WMO-consulente, van de gemeente waarin je woont, bij je thuis langskomt om de situatie te bespreken. Het kan zijn dat de gemeente hulp inzet om je te helpen in jouw situatie.
Zodra er een beschikking wordt afgegeven voor gespecialiseerde hulp bij bijvoorbeeld hoarding, kan het traject starten met een kennismaking en intake en stellen jij en ik samen de doelen vast. Die doelen hoeven niet groot te zijn, integendeel: kleine haalbare doelen lukken vaak veel beter dan grote megaplannen.
Een van de aanbieders is LindaWeel.nl. Professional Organizer. Contact